maanantai 7. tammikuuta 2013

better in time

Tekisi mieli poistaa vanhoja postauksia, mut toisaalta ne on osa minuu ja toimii ihan kivoina muistoina :)

Pahoitteluni, etten oo vähää aikaa postaillu mitää, oon yrittäny antaa aikaa jonkin verran itelleni ja pohtii asioita. Enkä oikeestaan edes olis tienny mitä muutakaan tänne raapustaisi kuin yhden faktan: olen eronnut. Ironista, viime postauksessa kerron miten iloinen olin ja kaikki oli niin kuin pitikin. Tottakai ero sattui, mutta suuntahan on vain ylöspäin. Tuohan tapahtui siis 14. joulukuuta, mutta vointini on rehellisesti ihan hyvä. Ehkä oon tajunnu sen sisäsesti, että meitä ei oltu tarkotettu toisillemme ja molempia odottaa vielä se oikea :-) Naurakaa vaan, mutta mä uskon tosirakkauteen!



Mutta pidemmittä puheitta, voisin laitella tänne vaikka joulukuvia  :) En varmaan siitä syyslomasta jaksa enempää hössöttää ku se oli ja meni jo !


Eli tässä on ekaks nyt jonkun verran jouluaatolta kuvia.

 
        joulukuusi ja lahjoja :)

nam, kalaa !!

suurin osa lahjoista avattuna !! jee ♥

n-a-m, ruokaa !


Jee, vihdoinkin löysin mun vanhojentanssimekon..ja oon ihan in looooove tähän! Ah ♥


Hmm mitäs muuta mulle on käyny.. Irina oli täällä joululomalla, ja oli ihanaa :3


Vois kuvitella, että oon aivan saatanan rikki mut.. Helvetti, en oo tunten itteeni tarmokkaammaks monee aikaa. En oo polttanu tupakkaa viikkoon, ostin taas salikortin ja alotan urheilee! Oon täynnä elämää.

- Maria ♥

16 kommenttia:

  1. toi meidän mallikuva XDXD t. u know who ಠ_ಠ

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ! ♥

    http://photoosbyme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. hihi, paljon kiitoksia! itekin tykkään ihan älyttömästi :3

      Poista
  4. wow todella upea toi mekko! :) sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana vanhojentanssimekko!

    VastaaPoista
  6. Tuo mekko on niiiin kaunis! Näytät varmasti todelliselta prinsessalta Vanhojen tansseissa. :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia ihanista sanoista <3

      Poista
    2. Ihanaa, että olit ehtinyt jo vastavisiitille myös minun blogini puolelle, tervetuloa uudestaankin! :)<3

      Poista