lauantai 16. helmikuuta 2013

dancing queen

Aamuja, tai oikeastaan krapuloita! En oo kirjotellu pitkään aikaan, joten nyt tuleekin paljon asiaa.. Meillä oli vanhojen tanssit torstaina ja perjantaina, molempina päivinä kaks esitystä. Vaikka olikin kakspäiväset tanssit nii meni tosi nopeesti! :(

Mutta alotetaanpas viikkokatsaus.. :D Maanantaina värjäsin hiukset! Suklaanruskea edelleen, piti saada juurikasvu värjättyä pois.



Huomioikaa söpö paita :3 Oli pakko kiskasta päälle joku mitä ei tuu normaalisti käytettyä nii löysin kaapista Snoopy yöpaidan :)

Sitte tein keskiviikkoiltana harjotusmeikin itelleni!

tässä meikkiä ei ole lähes ollenkaan :)


Ja tuossa on lopputulos :) Näissä kuvissa kampaus on pelkkä hiusdonitsinuttura, oikean kampauksen saatte nähdä kunnollisena jossain myöhemmässä postauksessa, kunhan mun kampaaja laittaa mulle ne kuvat :)

mie ja miun mekko, hihii!

Sittten kuvia ihan oikeista tansseista !

ilme on vähän jäätävä mutta no jaa !

 tytyt ♥

 parhautta ♥



 2E lähes kaikki koolla - fadiiii !

 pahoittelut laadusta !




koko ryhmärämä !




 ♥ !

Tanssien jälkeen korkkarit nurkkaa nii nopeest ku mahollista, ja mekko pois päältä ja kotia kohti suihkuun :) Otin mun kampauksen pois, yhteensä oli päässä 52 pinniä :D Saan kuvia musta ja mun parista vähän myöhemmin, joten voisin laitella niitä kuvia sitten samalla kun saan kuvia mun kampauksesta :) Aattelin nyt kuitenkin kirjottaa tän, ku kerrankin on aikaa ja viime kerrasta on aivan liian kauan!

Koska jalat ei vielä ollu tarpeeks kipeät nii tanssien jälkeen sitten jatkoille kipeyttämään niitä enemmän :D Tässä on mun asuste jatkoille :)


Humala oli ja olot sen mukaiset, hohhoi! Mutta nyt alan katsomaan Pretty Little Liarsia ja jatkan krapuloimista, joten heihei !

- Maria ♥

11 kommenttia:

  1. Suuri kiitos ♥ Käyn kurkkaamassa sun blogisi :)

    VastaaPoista
  2. apuaaa nyt tuli kamala fiilis että haluu itsekkin wanhoihin :D mutta nätti oot ja ihana toi sun mekko ! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ! :D Oli kyllä ihan sika kivaa ♥ Ja oikein iso kiitos :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. http://tanjuska-mau.blogspot.fi/2013/02/haaste_18.html Haastetta murulle ;) Ps. kivoja noi mun kameral otetut kuvat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen joskus ton, en haluu ihan vielä tehä haastetta haasteen perään :) Mm, ihanat tanssit ♥

      Poista
  5. Sun mekko on niin ihana ! ja mä ihastuin sun blogiin (:

    http://beatywings.blogspot.fi/

    VastaaPoista