keskiviikko 6. helmikuuta 2013

daylight

Sain kahdelta bloggaajalta (http://womanwithbigbag.blogspot.fi/ & http://redgardeninabox.blogspot.fi/) haasteen, joten voisin sitten kai tehdä sen nytten seuraavaksi ! :) Kysymyksiin vastaan puolet toiselta bloggaajalta ja puolet toiselta :) Itse en nyt jaksa alkaa ketään haastamaan, joten rikon samantien haasteen kolmatta ja neljättä sääntöä :D Mutta kopioikaa ihmeessä, jos haluatte tehdä :-)

Haasteen ohjeet: Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. Ja vastata myös haastajan 11 kysymykseen. Haastajan pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa itsestäni: 


1. Oon 17-vuotias, ja käyn Haminan lukion toista luokkaa.
2. Asuin 8. luokan syyslukukauden ja 9. kevätlukukauden Espanjassa.
3. Harrastin jalkapalloa 7 vuotta ja yleisurheilua noin kaksi vuotta.
4. Mun itsetunto on parantunu huomattavasti parissa vuodessa, mutta silti yleensä jätän asioita sanomatta liian suoraa, vaikka välillä mieli tekisin sanoa..



















5. Miellän itseni kiltiksi ihmiseksi ja mun tekee useasti mieli auttaa kaikkia.
6. Rakastan urheilua, mutta oon koulussa aika laiska. Pitäis saada jonkinnäköistä motivaatiota aika äkkiä ettei yo-kirjoitukset menis ihan penkin alle..


7. Eniten pelkään hämähäkkejä ja ahtaita paikkoja. Yritän kyllä aina vierottaa itteäni kaikista peloista, ja oonkin jo päässyt eroon korkeiden paikkojen pelosta :)
8. Meillä on kaksi kissaa ja kaloja. Oon halunnu koiraa ties kuinka kauan. Mutta sitten, kun muutan omilleni ostan huskyn :)
9. Mulla on pienimuotoinen fobia siitä, että mut unohdetaan. Tai jätetään. Ihan ystäväpiirissä kuin parisuhteissakin. Kun kiinnyn johonkin, ei siinä paljon muiden mielipiteet mua heilauta :D


10. Mulla on vain yksi sisarus. Veli, joka on minuutin vanhempi :)
11. Rakastan tv-sarjoja ja leffoja älyttömästi :-) Muun muassa hyviä sarjoja on Supernatural, Game Of Thrones, True Blood, The Vampire Diaries, Breaking Bad, Pretty Little Liars, Prison Break, The O.C, Sex & the City jne ! Kattelen aika monipuolisesti leffoja :) Ainoat leffat mistä en pidä on jotkut vanhat leffat. Haluaisin opetella tykkäämään niistä, mut en vaa voi! Ne on niin ärsyttäviä :DDD


Kysymyksiä minulle:

1. Mikä tekee sinut iloiseksi? - Kun toinen osoittaa aidosti välittävänsä. Sillon tietää, että siinä on ihminen, jota ei halua menettää :)


2. Lempiartisti/yhtye? - Tää on vaikee. Green Day ollu jo iät ja ajat, joten kai sitten se :)
3. Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Jos olet niin missä? - Olen. En kaikkia muista, mutta ainakin seuraavissa: Espanja, Portugali, Ruotsi, Tanska, Kreikka, Ranska, Saksa :)
4. Pidätkö kauhuelokuvista? - Rakastan niitä! Nyt ei vaan ole pitkään aikaan tullut pakokauhua aiheuttavia leffoja vastaan, joten jos joku teistä tietää jonkun ihan kamalan pelottavan kauhuelokuvan niin suositelkaa!! :D
5. Oletko koskaan käynyt festareilla? Jos et niin haluaisitko? - En ole käynyt muilla kuin keikoilla. Haluaisin tosi paljon käydä jollain festarilla esim. ensi kesänä :(
6. Karppaatko? Miksi/miksi et? - En karppaa. Pysyn omasta mielestäni ihan hyvässä kunnossa normaalillakin ruokavaliolla :)
7. Pidätkö lapsista? - Pidän, tosi tosi paljon!


8. Onko väliä onko laiha vai pullea? - Ei. Mua ärsyttää välillä kommentit ''hitto toi ois hyvännäkönen, jos ei ois noin pulska!'' Mun mielestä ihminen voi todellakin olla kaunis tai komea, vaikka olisikin pullea.
9. Mikä on elämässä tärkeää? - Itselleni ainakin onnellisuuden saavuttaminen ja taito osata toimia vastoinkäymisten kanssa! :)


10. Pelkäätkö mitään? - Hämähäkkejä ja ahtaita paikkoja.
11. Mikä on intohimosi? - Treenata itselleni hyvä kroppa ja päästä siihen kuntoon missä olin yleisurheilua harrastaessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti